  • Data: 2012-01-03 12:11:30
    Temat: Re: e-sad, sciganie za kolejne faktury
    Od: Główny Użytkownik <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sty, 10:42, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > W praktyce nie miałem takiej sytuacji, tzn. aby list wrócił jako
    > "adresat nie mieszka", "wyprowadził się", a po zapytaniu w meldunkach
    > ten adres był aktualny jako adres zameldowania.
    >
    > Niemniej jednak, skoro jest dowód że adresat nie mieszka, to meldunek
    > nie może w takim przypadku dawać prawa do doręczenia zastępczego.
    >
    > Przepis bowiem jasno stanowi, że należy podać adres zamieszkania i
    > nigdzie nie ma reguły, że można to zastąpić adresem zameldowania.
    >
    > W takim przypadku należałoby ustanowić kuratora dla doręczeń dla osoby
    > nieznanej z miejsca pobytu.

    ja nie wiem czy nie mieszka, domniemywam tylko ze juz nie mieszka
    skoro jest zastepcze doreczenie. Nawet adres mail usunal zeby nie miec
    kontaktu debil. W ogole typ jest niepowazny i z czyms takim sie nigdy
    nie spotkalem. A na nakazie jest informacja ze strny maja obowiazek
    powiadomic sad o kazdej zmianie adresu pod rygorem stwierdzenia
    doreczenia zastepczego. Po za tym na poczatku chcialem typa zglosic na
    policje i gdy to mu powiedzialem to zaprosil na komisariat i podal
    miasto w ktorym wedlug pozwu mieszka. Wiec nawet dał jasno do
    zrozumienia ze adres jest dobry (jest to wiocha), . Czy jezeli bedzie
    probowal obalic w ten sposob nakaz dostane jakies powiadomienie zebym
    mogl sie ustosunkowac do tego bo mam dowod ze odsylal mnie do tego
    adresu i ze celowo unikał doreczenia?

    P.