  • Data: 2008-06-26 18:38:11
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 pisze:
    > Oczywiście nie ma, mafia ma skanery juz w urzedach celnych i na lotnisku,
    najdrobniejszą nitke platynową z banknotów w
    > kopercie wyłapia.
    >
    > Sa natomiast posty na grupie pl.soc.prawo płaczące, że "ktos odebrał za mnie pismo
    z sądu, podpis nieczytelny, dostałem
    > zaocznie 4 lata w zawiasach".

    Hmmm... O ile w mafię ze skanerami jeszcze jestem skłonny uwierzyć, o
    tyle do dalszej części mam poniższe zastrzeżenia:

    1. Nie można dostać 4 lat w zawiasach
    2. Czytuję grupę od dawna i nie pamiętam, aby ktoś się skarżył, że ktoś
    inny odebrał za niego pismo z sądu (w domyśle: mafia, a nie inny domownik)
    3. Raczej były narzekania, że pismo było wysłane na inny adres, a to już
    inna sprawa, choć IMHO to jest częstsze i tym samym bardziej szkodliwe
    "społecznie".

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz