  • Data: 2004-03-05 13:41:16
    Temat: Re: działka rolna z warunkami zabudowy
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pinio wrote:

    > no

    > wyłączenia
    >
    > A będziecie mogli postawić dom na tak małej powieżchni???
    > Kiedy ja występowałem o pozwolenie wymagane było
    > min 1ha przeliczeniowy do uzyskania pozwolenai na budowę.
    >
    > pozdr,
    > Pinio

    To zalezy od miejscowego planu zagospodarowania.

    Unas na wsi sa tereny, gdzie wystarczy 7 arow by wystawic dom,
    Sa takie na ktorych trzeba 25 arow.. a sa takie na kroeych trzeba miec
    GOSPODARSTWO rolne by wystapic o "zabudowe siedliskowa"
    czy jak to sie tam nazywa, bonormalne to nawet 10 ha nie wystarczy..

    Boguslaw