  • Data: 2002-06-06 19:31:31
    Temat: Re: dwie nazwy jednej firmy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jun 2002, rafal wrote:
    [...]
    >+ czyli jak dobrze zrozumiałem nie można używać różnych nazw jednej osobie
    >+ fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą

    Inaczej: działalność jednoosobowa "fizyczna" jest tylko jedna
    dla danej osoby. Ta działalność może składać się z jednej
    i tylko jednej firmy jednoosobowej oraz dowolnej ilości
    spółek cywilnych (które same działalnościami nie są)
    z udziałem DG w róznym składzie.

    >+ mam takie pytanie: czy jest jakaś ustawa regulująca sposób nazywania firm?/

    http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=o2

    "Paczkę" ustaw masz pod:

    http://www.infor.pl/dane/index.html?right=aktyprawne
    /right.htm&left=aktyprawne/left.htm&prawo=1

    Pozdrowienia, Gotfryd