  • Data: 2002-06-07 19:56:21
    Temat: Sp. 1-os., było: dwie nazwy jednej firmy...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Jun 2002, meavox wrote:
    [...]
    >+ "Omawiany przepis dotyczyć więc będzie wszelkich
    >+ _umów_ między spółką a jej jedynym wspólnikiem"
    >+
    >+ uchwala wspolnikow (wspolnika) jest taka 'umowa'?

    Nie, jak na mój gust :)

    >+ art. 173 k.s.h. mowi o oswiadczeniach woli..eh.
    >+ urzejmie prosze o wyjasnienie..

    Bo IMO (ale ja jestem technokratą od elekronów i bitów
    - a jedne i drugie da się dokładnie policzyć w odróżnieniu
    od obowiązujących paragrafów :]) to działa *w drugą stronę* -:)
    Umowa jest szczególnym przypadkiem 'oświadczenia woli',
    więc skoro *wszystkie* oświadczenia podlegają restrykcji
    (jak w ustawie) - to również szczególny przypadek jakim
    jest umowa (omawiana w tej częsci artykułu)... !

    Pozdrowienia, Gotfryd