  • Data: 2002-06-07 08:53:42
    Temat: Re: drobne naprawy w wynajetym mieszkaniu
    Od: "g7" <g...@n...yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Salpeter" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:adogbe$n08$1@news.tpi.pl...

    > Oj Hanka, Hanka, ale tę wymianę to sobie dośpiewałaś. Przecież przedmówca
    > wyraźnie pyta o naprawę. Piecyki gazowe najczęściej się naprawia (nie
    > dotyczy niewielkiego odsetka przypadków).

    A mówiłam, że nie jestem prawnikiem ;)))
    Dla mnie po prostu (a pisałam, że to z autopsji), jeśli piecyk gazowy jest
    stary i się psuje, to jest to powód wymiany. Ale może dlatego, że ja kobieta
    jestem i boję się starych piecyków gazowych. Bo wybuchnąć mogą, albo co...
    I wynajmujący zgodził się z moim tokiem rozumowania całe szczęście i
    wymienił na swój koszt.
    Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    Hanka