  • Data: 2009-04-16 16:29:54
    Temat: Re: dowody w sprawie o mobbing
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci
    news:a1878a65-7d73-43b3-881a-380d3ab92d6c@h2g2000yqg
    .googlegroups.com
    p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl> pisze:

    > Rowniez jesli te plotki tworza konflikty w grupie oraz utrudniaja
    > prace wymagajace interakcji z innymi?
    No a jak inaczej to zakwalifikowac?
    Wyobraz sobie, ze ktos prowadzi rozmowe przez komórke, ty ja przypadkowo ;)
    slyszysz, a z niej wynika, ze rozmówca uwaza cie za nieudacznika,
    donosiciela, wlazidupe i co tam jeszcze.
    I co mu zrobisz? Przeciez tylko podsluchales przypadkiem cudza prywatna
    rozmowe.
    Zwykle tego typu konflikty zalatwiane sa droga nieformalna.

    > Z kolei konflikty sa raportowane wyzej jako dowody na koniecznosc
    > usuniecia ze stanowiska, a oczerniajacy zajmuje stanowisko
    > konkurencyjne.
    Jak pisalem - to typowe (dla wiekszosci srodowisk).
    Czesc wyscigu szczurów.

    --
    Jotte