  • Data: 2003-06-12 20:28:40
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bcaftp$qh7$1@news.onet.pl...

    > myslałam, ze fakt że jest uczennicą nie ma znaczenia dla prawa? (może
    > pomyliłam listy?)

    Zgadzam sie, tylko po co mnie poprawaiasz ???
    Gupi nauczycielski nawyk ?

    > tzn konkretnie na jakiej podstawie?

    Na podstawie mojego doswiadczenia
    zyciowego i intuicji :>

    > tzn ja jestem agresywna? w którym miejscu?

    Nic takiego nie napisalem,
    dziwczyna (uczennica) moze doznaje przemocy
    w domu, na podwurku czy wreszcie w szkole.
    A zadaniem pedagoga jest pomoc takiej
    osobie poradzic sobie z agresja innych
    w stosunku do niej i rowniez z agresja
    ktora w niej sie rodzi.
    A Ty chcesz urzywac sily w postaci prawa,
    przeciez spowodujesz tym u tej dziwczyny
    jeszcze wieksza flustracije i gniew.
    Ja rozumien ze bluzgi Cie dotknely,
    to normalne. Najlepiej porozmawiaj z nia
    (jesli bedzie sie dalo a tj jesli ona bedzie chciala)
    i powiedz jej ze sprawila Ci przykrosci,
    ze powinna Cie przeprosic, ze jesli
    czuje sie pokrzywdzona ocena to moze
    to powiedziec kulturalnie itd,
    mozesz ale to nie na poczatku rozmoy,
    zagrozic ew konsekwencjami (to gdybys uwazala
    ze to da doby skutek - nie w celu odwetu)

    > gdzie tu siła? w tym, że to ona mnie zbluzgała a nie ja ja?

    Sila tu w tym miejscu ze Ty jestes dorosla,
    masz wladze a jeszcze dodatkowo chcesz
    wykozystywac prawo porzeciw niej.
    To jest wlasnie uzycie sily.
    Moze sproboj wychowywac w inny sposob
    niz karanie bo podobno to sposob malo skuteczny.

    > ale to, że ktoś mnie tak traktuje nie świadczy źle o mnie a o nim!

    Zdecydownie, ale zdradze Ci jedna tajemniece:
    co zasiejesz to zbierac bedziesz.
    Ja osobiscie potrafie roznych ludzi, moim zachwaniem
    spowodowac zeby oni sami byli dla mnie mili lub
    przeciwnie zeby lecialy gromy.

    Naprawde zrob uczciwy rachunek sumienia wg
    tej dziwczyny. Czy zawsze bylas wzgledem niej
    uczciwa, kulturalna, traktowalas ja z szacunkiem ?

    > Beata

    Tomek