  • Data: 2003-06-12 20:12:14
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bcagki$u4j$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przejmuj się.Musisz się pogodzić z faktem że duży odsetek piszących na
    > grupach dyskusyjnych leczy tutaj swoje kompleksy. Może Tomuś miał problemy
    > nauką i stąd takie jego nastawienie do nauczycieli?

    Chyba wyraznie napisalem ze mialem problemy jak to piszesz
    "z nauka" a tak naprawde to byly problemy z nauczyclelami
    ktory moze leiej by wykonywali inna prace. Co do nauki
    w rzeczy samej to od prawie 5 lat studiuje i pobieram co roku
    stypendium naukowe :P
    Tymniemniej Lesiu, dziekuje za trafna analize
    psychologiczna ;>

    > W kazdym razie zacząłbym od rozmowy z rodzicami a dopiero potem sięgnąłbym
    > po mocniejsze argumenty( typu rada pedagogiczna lub prokurator).

    Ach, ta sila, lubimy uzywac "mocnych argumentow",
    jak ktos nie potrafi dotrzec do czlowieka to probuje
    uzywac sily, co moze powodowac uzycie sily
    rowniez przez druga strone.

    Prokurator tylko czeka oby bronic sflustrowane nauczycielki,
    zapewniam was, buchachachacha, wybacznie ale cos
    wam sie w glowach chyba pomieszalo

    Pozdrawiam, Tomek

    PS
    Co do Leszka to czytalem juz na tej grupie ze to trol,
    moze to prawda ? ale bez obrazy.