  • Data: 2003-06-12 18:41:58
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bcagud$ss9$1@news.onet.pl...

    > i tu mam problem bo uczennica się nie przyznaje, mówi że juz
    > od 2 miesięcy nie może wejść na swoja skrzynkę, bo ktoś
    > zmienił jej hasło,

    To jest możliwe. Zresztą w większosci darmowych serwerów aby się podszyć pod
    czyjś adres nie trzeba w ogóle znać hasła - SMTP z reguły hasła nie wymaga.

    Trzeba sprawdzić IP nadawcy (o ile nie został jakoś sprytnie zamaskowany) a
    dalej to już zależy od tego, co to za IP...

    > a rada kwalifikacyjna jutro...
    > trudno w tak krótkim czasie przeprowadzić "śledztwo".

    Trudno. Zasada domniemania niewinności obowiązuje.