  • Data: 2003-06-12 18:42:39
    Temat: Odp: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ali Gator <a...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bc9cvn$fsp$...@a...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może się mylę, ale uważam, że nauczyciel nie jest w stanie nadrobić
    > zaniedbań wychowawczych rodziców ucznia.

    Czasem może ale musi to być działanie rozpoczęte odpowiednio wcześnie a i
    tak wszystkiego nie da się załatwić bo dzieci przecież ze szkoły do domu
    wracają. Jednak jak nauczyciel staje się dla dziecko autorytetem to moze coś
    wskórać. Niestety dzieci często sięgają po agresję aby rozwiązywac swoje
    problemy i nie ponosząc kary nie uczą sie odpowiedzialności za własne czyny.
    Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić to jednak temat na zupełnie inna
    grupe dyskusyjną ;-)

    Klio