    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Date: Mon, 09 May 2011 14:50:52 +0200
    <iq3ojk$k5n$1@news.onet.pl> <iq4bdn$n72$1@news.onet.pl>
    <iq4d8e$up7$1@news.onet.pl> <iq56gq$dmu$1@news.onet.pl>
    <iq5ipi$i4b$1@news.onet.pl> <iq5kb9$mbh$2@news.onet.pl>
    <iq5o87$776$1@news.onet.pl> <1dpvqabkof5b3$.cecmpxkkth70$.dlg@40tude.net>
    <iq6hv7$d3o$1@news.onet.pl> <1irxcpcnty67j.sa5kplql40ye$.dlg@40tude.net>
    <iq8dt9$b01$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <iq8emr$e6j$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8jeu$1ke$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8l13$8jj$1@news.onet.pl> <iq8lvd$c3j$1@news.onet.pl>
    <iq8mq6$f0u$2@news.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Po pierwsze:
    >
    > Smak jest sprawą subiektywną i niezależną od wykształcenia i związaną
    > jedynie z osobniczymi preferencjami oceniającego. Natomiast ocena
    > dorobku naukowego czy nawet pojedynczej pracy naukowej to jednak nieco
    > inne zagadnienie.
    >
    > Po drugie:
    >
    > Ja mu nie zabraniam oceniać. Skoro jednak ktoś mówi, że coś jest
    > niedobre, chcę wiedzieć kim jest ten ktoś, żeby móc uznać, na ile jego
    > ocena może być przeze mnie brana pod uwagę. Jak ktoś np. negatywnie
> [...]

    Ja wolałbym raczej wiedzieć jakie ma argumenty. Czyli "nie podoba mi
    się, bo takie mam odczucie", czy też "uważam, że jest słabe, ponieważ tu
    i tu napisane jest to i to, a przecież to i tamto" i wtedy mogę również
    ocenić to, czy ma coś do powiedzenia, czy też nie w danej sprawie, czy
    tylko ma odczucie jakieś itd...

    Przykład śp. magistra Telesfora Sokołowskiego, z którym wielu profesorów
    miałoby problem, by dotrzymać mu "kroku". Dlaczego nie został
    doktorem, chodziły o tym różne legendy, natomiast wiedzę miał...
    Dlatego, gdybyś zapytał się o argumenty, nie byłoby zapewne całej
    dyskusji, ale Ty zapytałeś się o "papier"....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl