  • Data: 2011-05-09 08:49:26
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: grzech <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale z kierowaniem uczelnią ma niewiele wspólnego. :(

    A tu się właśnie bardzo mylisz. Zobacz kiedy ta praca była pisana.
    Odnieś ją do ówczesnych realiów. Specjalnie napisałem o samorządzie
    studenckim, ponieważ w jak wynika z artykułów prasowych na temat pracy,
    Kaczyński o nim nie wspominał. Najważniejsza role w ciałach kolegialnych
    uczelni odgrywały POP i organizacja młodzieżowa. Organizacja młodzieżowa
    była trzonem samorządu studenckiego. Jak myślisz kto miał więcej
    faktycznie do powiedzenia. Kolegialne organizacje partyjne, czy
    kolegialne organy administracyjne wyższych uczelni?