    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dobra zmiana w sądach (o Sonn-ie)
    Date: Fri, 11 Aug 2017 11:09:37 +0200 (CEST)
    <om1ome$6m0$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <om1pfp$tan$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <om268s$992$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <om5eid$mqq$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59876c7e$0$62941$b1db1813$5ba256c5@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <omal7j$95f$1@node1.news.atman.pl>
    <5989940a$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <omc6uf$inl$1@node2.news.atman.pl>
    <5989a7c8$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <598a2229$0$11280$b1db1813$ca8b28d9@news.astraweb.com>
    <omeavk$q65$1@node1.news.atman.pl> <omeub1$dv3$1@node1.news.atman.pl>
    <omgvj6$vd5$1@node2.news.atman.pl> <omh5rc$ik2$1@node1.news.atman.pl>
    <omjk9u$hb$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > W ogole sie nie rzuca w oczy.
    > Sonn pisze ciekawie, merytorycznie a ze przy okazji czasami nazwie kogoś
    > debilem? Ja tez tak robię! Ty nie? Jak spotkasz debila to okreslasz go
    > mianem człowieka o nieodpowiednim poziomie inteligencji?

    Ja wyznaje pogląd że nawet kulturalny człowiek czasem (*bardzo rzadko*)
    kogoś wyzwie jak go nerwy poniosą. Jak ktoś wyzywa (niemal) rutynowo
    to (w zwykłych czasach) trudno go wziąć za człowieka kulturalnego.
    No więc napisz wprost czy *twój* poziom tolerancji dla "odstępstw od kultury"
    obejmuje przypadek Sonna.

    *Inteligentny i kulturalny* człowiek powinien potrafić zmieszać
    kogoś z błotem bez użycia słów uznawanych za "wulgarne" (wyzwisk),
    nieprawdaż? Sonn ma braki w kulturze czy w inteligencji czy nie
    potrafi/chce operować językiem polskim na poziomie znacząco zaawansowanym?

    *TU* jest grupa pl.soc.PRAWO. IMHO *TU* jest zalecany znacząco wyższy
    poziom kultury niż ten który "ujdzie" na pl.soc.POLITYKA albo pl.PREGIERZ.

    --
    A. Filip