  • Data: 2017-08-11 18:23:44
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach (o Sonn-ie)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > To jeszcze się naucz, w tej swojej "precyzji", nie zmieniać tematów wątków.
    >
    > I może mi powiesz jak nazwać człowieka, który nieustannie narusza
    > zasady usenetu zmieniając tematy wątków [...]

    Na *którą wersję* zasad ty się powołujesz? Twoją osobiście wydumaną?

    Zmiana tematu w odpowiedziach jest dozwolona a czasem wręcz zalecana [1].
    *Precyzyjny* zarzut wobec mojego postępowania to nie robienie czegoś
    czego (przenigdy) robić nie wolno ale co najwyżej robienie tego zbyt
    często z niewystarczających powodów. Ja "jako oskarżony" oczywiście
    daje stanowczy odpór takim oskarżeniom/pomówieniom ;-)

    Dyskusja o "(niskich) standardach Sonn-a" ma już śladowy związek z
    dobrą/"dobrą" zmianą przeprowadzaną przez PiS w sądach. Jak dla mnie
    zmiana tematu pod-wątku jest całkowicie i wystarczająco uzasadniona.

    [1] http://rafa.eu.org/papers/netykiet.html

    --
    A. Filip