  • Data: 2017-08-12 08:52:14
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA7CE63CB97B1Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Danusia d...@w...pl ...
    > [...]
    >
    > W ogole sie nie rzuca w oczy.
    > Sonn pisze ciekawie, merytorycznie a ze przy okazji czasami nazwie kogoś
    > debilem? Ja tez tak robię! Ty nie? Jak spotkasz debila to okreslasz go
    > mianem człowieka o nieodpowiednim poziomie inteligencji?

    Jeżeli za ciekawe i merytoryczne uznajesz wypowiedzi w stylu serial Kiepscy,
    to się zgadzam z Tobą.
    Bronisz go bo Ty też używasz słowa "debil" - jak sam twierdzisz.
    Ale wyraźnie pisałam że nie chodzi tu tylko o słowa powszechnie uznawana za
    obraźliwe.
    Chodzi o styl wypowiedzi, styl który dla prawnika jest niedopuszczalny,
    nawet gdy zostanie wyprowadzony z równowagi i użyje brzydkich słów, co się
    każdemu raz na jakiś czas może zdarzyć. Styl po którym widać że edukację
    ukończył w gimnazjum i wystarcza ona do rozkazywania np. kibolom którzy są
    zachwyceni jego elokwencją.