    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dezubekizacja
    Date: Wed, 14 Sep 2022 07:52:48 +0200
    <1...@4...net> <ten9e8$de4$2@gioia.aioe.org>
    <630f308b$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <11kuvgkudm4gr$.jk5o1luqoi1a.dlg@40tude.net>
    <630f4950$0$6211$65785112@news.neostrada.pl>
    <2dewsu2zrore$.11nicicpbqct1.dlg@40tude.net>
    <630f8124$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvtcnvew9stu.1r4d6nxl1upar$.dlg@40tude.net>
    <630fcf1a$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <wdxii81rkuny.1dkhn1wrc8cm4$.dlg@40tude.net>
    <eoaQK.12300$9f26.6601@fx09.ams1>
    <6311864e$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <Z6gQK.67708$Eeb3.58158@fx05.ams1>
    <6312258a$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <S9bRK.160078$YC96.68758@fx12.ams1>
    <631dffea$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    <631e3d6c$0$6212$65785112@news.neostrada.pl>
    <tfljl0$1ho5$3@gioia.aioe.org>
    <631e5412$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...net>
    <6320de34$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 13.09.2022 o 21:46, Robert Tomasik napisał:
> [...]
    82,miasto-wyliczylo-straty-po-marszu-niepodleg-losci
    -czy-bedzie.html

    > Ja nie wiem, ale uważam, że powinni zostać pociągnięci do
    > odpowiedzialności cywilnej. Na przyszłość wiedzieliby, ze jak coś się
    > organizuje, to się powinno to robić tak, by było bezpiecznie. Oczywiście
    > może zawsze się coś wymknąć spod kontroli, ale organizowanie czegoś, co
    > z góry wiadomo, że się dobrze nie skończy jest nieodpowiedzialne.

    Ale kto tam był organizatorem? Problem w tym, że część zamieszek (pewnie
    nie wszystkie) były sprowokowane przez policję, dokładniej przez
    policyjnych "tajniaków", co było widać na kilku filmach. Zarówno słynna
    akcja pod Empikiem jak i akcja na dworcu - to burdy wszczęte przez
    dziarskich tajniaków policyjnych (chyba co najmniej jeden był rozpoznany
    później jako bijący kobiety na słynnej manifestacji przeciw ustaleniom
    nie do końca legalnie działającego TK)... Tak więc ten tego...

    --
    http://zrzeda.pl