  • Data: 2022-09-14 14:12:01
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2022 o 12:53, Olin pisze:

    > Przecie ZOMO robiło tak samo, więc kulsony tylko kontynuują chlubną
    > tradycję poprzedników.

    Dlatego właśnie gorąco namawiam Roberta żeby zatrzymał na przesłuchanie,
    przeszukanie (i postawienie zarzutów) funkcjonariuszy, którzy
    przechodzili z zakupami koło SPONTANICZNEJ akcji w kiblu kulsonariatu.
    Uczestnicy tej SPONTANICZNEJ akcji nie potrafili zapewnić
    bezpieczeństwa, złamali prawo i narobili szkód, więc powinni odpowiadać
    solidarnie.

    I nie jestem pewien co do zasięgu tej solidarnej odpowiedzialności, aby
    miała charakter prewencyjny i odstraszający.
    Tylko ten kulsonariat, czy wszystkie w całym kraju...

    Pozdrawiam
    Piotr