  • Data: 2022-09-14 22:01:15
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2022 o 12:44, Kviat pisze:

    > Czyli to była akcja zorganizowana?

    Przyjście do pracy? Zapewne tak. Myślę, że nawet grafik mają.

    > Bo dla ich dobra trzeba im postawić zarzuty.
    > Niech sobie wyjaśniają przed sądem, albo niech ich adwokaci składają
    > zażalenia.

    A nie postawiono?

    > W jakim promieniu od spontanicznej akcji należy zatrzymywać ludzi i
    > pociągać ich do SOLIDARNEJ odpowiedzialności?
    > https://oko.press/wloch-w-warszawie-stal-obok-demons
    tracji-dostal-zarzuty-i-dozor-policyjny/

    Po co stał obok? Ci stojący obok, to jak cywile ginący na wojnie. Leżą
    takie zwłoki na ulicy i w zależności od tego, kto fotografuje, to albo
    mają broń i są żołnierzami, albo broni nie mają i są bezbronnymi cywilami.

    --
    Robert Tomasik