  • Data: 2022-09-14 12:44:58
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twierdzę, że na Komisariacie nie spotykają się spontanicznie. Przychodzą
    > do służby.

    Czyli to była akcja zorganizowana?

    > Spontanicznie mogli się zejść w ubikacji i słusznie chyba ścigani są
    > wszyscy uczestnicy. Ale piszecie o ludziach w Komisariacie.

    Bo dla ich dobra trzeba im postawić zarzuty.
    Niech sobie wyjaśniają przed sądem, albo niech ich adwokaci składają
    zażalenia.

    W jakim promieniu od spontanicznej akcji należy zatrzymywać ludzi i
    pociągać ich do SOLIDARNEJ odpowiedzialności?

    https://oko.press/wloch-w-warszawie-stal-obok-demons
    tracji-dostal-zarzuty-i-dozor-policyjny/

    "Poszedł na spacer na Krakowskie Przedmieście i znalazł się obok
    piątkowych protestów. Prawie dobę spędził na warszawskich komisariatach.
    Usłyszał zarzut czynnego udziału w nielegalnym zbiegowisku i napaści na
    policjanta. "Nie jest aktywistą, był zszokowany przebiegiem wydarzeń"

    "Podczas piątkowych protestów związanych z aresztem dla aktywistki
    Margot policja zatrzymała 48 osób. Wśród nich osoby przypadkowe, które
    nie brały udziału w manifestacjach. Kilka osób szło do sklepu lub
    wracało z zakupami, a kilkanaście godzin spędziły na policyjnym ,,dołku".
    Były przesłuchiwane, przeszukiwane, a w końcu dostały zarzuty. Ich
    adwokaci zapowiadają składanie zażaleń."

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr