  • Data: 2022-09-14 07:47:13
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2022 o 21:39, Robert Tomasik napisał:

    > Marcin!
    >
    > Rzuciłem propozycją zmiany prawa. Obecnie nie ma takiej możliwości.
    > Spotkałem się z tym, że "spontanicznie" wynajęto salę w Domu Kultury i
    > tam spontanicznie ludzie się spotkali z mówcą. I nikt do organizacji
    > tego się nie chciał przyznać. Po prostu oni się tam przypadkowo zeszli.
    > Dlatego - wybacz - że w spontaniczność tych spotkań nie wierzę.

    spotkałem się z takimi, fakt nie były to aspekty polityczne, ale czemu
    nie. Trudniej jest wynająć w takich przypadkach salę w domu kultury, ale
    w jednym wypadku się udało - jedna z osób która przyszła - pracowała w
    takim domu i po prostu wiedziała o sali, która powinna być w tym czasie
    wolna.

    > Mnie chodzi o to, że mądrzy ludzie nie chodziliby na "spontaniczne"
    > imprezy o podejrzanej proweniencji, zaś organizatorzy by starali się to
    > ogarnąć, co organizują. Czemu nikt nie protestuje, że klub sportowy ma
    > zapewnić bezpieczeństwo na stadionie?

    spontaniczne - nie ma jako takiego organizatora...

    --
    http://zrzeda.pl