  • Data: 2022-09-02 17:46:12
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to nie chodzi o to, byś widział, tylko, byś się czuł bezpiecznie. Po
    > za tym to odpowiedzialność CYWILNA na zasadzie ryzyka. Właściciel
    > samochodu może w ogóle nm ne jechać, a i tak ma zapłacić odszkodowanie.
    > Podobnie właściciel fabryki.

    Jakiś wyrok w sprawie odszkodowania od przewoźnika za pobicie w
    tramwaju? bo ja wpisałem i pierwszy link to prawomocne oddalenie
    powództwa w sprawie pobity prawdopodobnie MZA w warszawie.

    http://orzeczenia.waw.sa.gov.pl/content/$N/154500000
    003003_VI_ACa_000231_2014_Uz_2014-11-27_002

    > Bo tak stanowi prawo. Nie pytaj mnie dlaczego.

    Zapytam gdzie tak stanowi;) Znaczy nie stanowi;)

    > Jeśli uważasz, ze powinni
    > też nad tym panować, to zmień ustawę.

    To ty proponujesz odowiedzialność solidarną organizatorów i uczestników
    zgromadzenia. Datego pytam czy gromadząc się na przystanku w oczekiwaniu
    na tramwaj też powinienem odpowiadać na przykład za szkody wyrządzone
    przez dryrektora przedsięborstwa przewozowego albo jak na przykład
    motorniczy kogoś rozjedzie. Nie mówiąc już o tym że współzgromadzony w
    oczekiwaniu na tramwaj również może coś odpierdolić:P

    > To, ze Tobie się coś głupie wydaje nie powoduje, ze to jest głupie.

    Jednak poprosiłbym o podstawę prawną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!