  • Data: 2022-09-02 17:35:25
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale choć SB-kom.

    Przez analogię do twojego "legitymujemy i płacą wszyscy obecni". Może
    ktoś był przejazdem (już było że na strajku kobiet kulsony
    zatrzymywały... ludzi z zakupami), może kogoś kulsony dopisały. A co za
    różnica...

    > Oni zabrali emerytury wszystkim na literę "B".\

    No cóż - skoro proponujesz odpowiedzialność zbiorową to nie powinno cię
    to oburzać - prawda?

    > Ja tam z tym nie miewam problemu :-)

    Wiem, ty z niczym nie masz problemów. A jak ci zajebią emkę to ty
    będziesz miał problem a nie my;) Staraj się dalej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!