  • Data: 2022-09-02 09:17:25
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Sep 2022 00:35:49 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Rzuć okiem na Prawo Przewozowe. Myślisz, że czemu przewoźnicy instalują
    > kamery,

    Bo potanialy, a poza tym moze im sie oplacic - jak ktos tramwaj
    zdemoluje, czy kontrolera pobije.
    Bo chyba nie chcesz powiedziec, ze PP od nich wymaga?

    >zatrudniają ochronę itd.

    Widziales ochroniarza w tramwaju?
    W Nowym Sączu?

    > Natomiast przystanek, to już inna sprawa.

    No, status ma nieuregulowanyy, jest np wlasnoscia miasta.
    Choc wiate postawilo MPK :-)

    Za to ochroniarzy mozna chyba spotkac na dworcach kolejowych.
    Bo w pociagach to tez rzadkosc.

    Tylko na Centralnym, to policjanci pilnowali, teraz juz nie ?

    > No u nas jest kilku KOD-owców, więc nawet, jak coś organizują, to raczej
    > prawa nie naruszają. Nie wykluczam, ze gdzieś ktoś.

    We Wroclawiu jest troche narodowcow. Czasem cos organizuja, i prawa
    raczej nie naruszaja, nie liczac spalonych kukieł.

    I sa we Wroclawiu dwie szkoly zydowskie, i o ile mi wiadomo szyb nie
    maja wybitych.

    Kultura :-)

    Taa, a slyszales Mularczyka wczoraj?
    Tego od reperacji niemieckich.