  • Data: 2022-09-02 08:08:21
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Sep 2022 02:53:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale wówczas ci mądrzejsi zaczęli by się zastanawiać, czy warto iść z
    > idiotą, co kamieniami rzuca. Ten od kamieni musiałby iść sam, więc by
    > było go łatwiej namierzyć, a i trudno byłoby mu przekonywać, że działa w
    > imieniu ludu.

    Tylko widzisz - chodzenie obok przypadkowej osoby jakos nie jest
    czynem zakazanym.
    A bicie aresztowanych jest ..

    >Bio jakoś wątpię, by ów lud był zainteresowany podpalaniem
    >samochodów i wybijaniem szyb. Z czasem powinno się to unormować.

    A to zalezy czyich.

    I nas na szczescie samochody sie szanuje, ale np w Paryzu ploną czesto
    :-)

    co do szyb ... to nie wiem - lud niezainteresowany, czy kamieni akurat
    nie ma.

    Ale jak np jest raca, to widac bylo jak sie konczy.
    Choc oni tylko transparent spalic chcieli.

    Nastepnym razem moga wpasc na pomysl, ze szyby takiemu wybic
    to tez dobry pomysl :-(

    J.