  • Data: 2022-09-02 07:37:23
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-09-2022 o 02:01, Marcin Debowski napisał:

    > Problem w tym, że akurat ci co niszczą i robią największe zadymy jak nic
    > mają w dupie takie rzeczy z odpowiedzialnością grupową włącznie. Jak
    > przyjdzie im za coś płacić to będą unikać i tyle. Nikt z grupy Sebie
    > ryja nie obije (znaczy, nie przekona go wyważoną perswazją), że nie
    > powinien był rzucać kamieniem w tę szybę.

    Wiesz, nawet jak policjantom poda się takiego delikwenta na tacy (jak
    było 24-10-2022, gdzie sfilmowano gościa, który próbował prowokować
    policję do użycia siły wobec protestujących, robił też inne podejrzane
    rzeczy - jak kierowanie tłumu w ręce policji itd - są podejrzenia, że
    był to policjant), to sprawę zamiata się pod dywan, choć oficjalnie
    policja wydała ośwadczenie, że w Warszawie był bezrobotny spod Zielonej
    Góry...
    --
    http://zrzeda.pl