  • Data: 2022-08-22 15:20:28
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc poprzedni reżim w większości obalili ci, którzy popierają
    > obecny.

    Skąd te dane?
    Nie wydaje mi się, że np. taki Piotrowicz obalał poprzedni reżim.
    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > Też Ci źle.

    Czyli jak skończył się jeden reżim i zaczął drugi, to z tego drugiego
    powinienem być zadowolony?
    Ręce opadają.

    > Jaka szansa, ze ci popierający następny będą lepsi?

    Żadna.
    Ludzie, którzy popierają reżimy robią to nie bez powodu.

    Ktoś, kto popiera obecnie pis (albo konfederacje, albo inne takie
    klony), będą robić to nadal.

    > Z czego tę pewność wywieść?

    Pewność czego?
    Ja mam pewność, że ludzie, którzy popierają reżimy, to nie są dobrzy
    ludzie (delikatnie pisząc...).

    Mam tylko nadzieję, że w następnych wyborach będzie ich mniej głosowało.
    Albo, że przynajmniej więcej ludzi "dobrych" (albo przynajmniej
    obojętnych, ale wystarczająco mocno wkurwionych przez obecny reżim)
    pójdzie głosować.
    O ile będą następne wybory. A jak będą, to o ile będą uczciwe.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr