  • Data: 2022-08-26 10:07:29
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No skoro nie wie, że coś złego się dzieje to jaka w tym jego wina?

    Taka, że nic nie stoi na przeszkodzie żeby się dowiedział.

    I jakim cudem nie wie?
    Przecież tvpis pokazuje "złe" rzeczy, oczywiste dla normalnego
    człowieka, ale przedstawia je jako "dobre".

    Raczej mnie nie przekonasz, że ktoś kto obecnie ogląda tylko tvpis i
    popiera tego typu formacje nie ma pojęcia co się dookoła niego dzieje.
    Ogląda te "złe" i popiera te "złe", bo się z tym zgadza, a nie dlatego,
    że jest oderwany od rzeczywistości, bo mieszka na bezludnej wyspie, nie
    chodził do szkoły i nie potrafi czytać i pisać.
    Robią to w pełni świadomie.
    Wręcz z premedytacją i z bezczelnością usprawiedliwiają ("a bo tamci też
    kradli").
    Dokładnie tak samo, jak obrońcy sukienkowych pedofilów.

    Dokładnie tak samo jak ci, którzy na własne oczy widzą przemarsz
    faszystów, widzą i słyszą ich faszystowskie hasła, ich nawoływanie do
    nienawiści i przemocy, a mimo tego w kółko będą pytać, czy to aby na
    pewno faszyści, bo może jednak patrioci, bo przecież nie ma obowiązku
    lubienia lewaków...

    Czy sąsiedzi Twojej matki, z tego przykładowego bloku, z obrzydzeniem
    wyłączają tvpis, gdy słyszą nagonkę na dzieci z in vitro, szczucie na
    homoseksualistów, usprawiedliwianie pałowania pokojowo protestujących
    kobiet, peany podczas transmisji przemarszu "patriotów", albo
    pochwalanie wywożenia matek z dziećmi do lasu na mróz?
    Oglądają coś takiego i serio nie widzą w tym nic złego?
    No to skoro nie widzą w tym nic złego... to nazywanie takich ludzi
    "dobrymi", to spore nadużycie.

    > A co przekazywał Goebbels w propagandzie? To dość istotne MZ.

    Serio pytasz?

    > To co przekazuje taki pis, to w zasadzie "nic się złego nie dzieje", "robimy
    > dobrze swoją robotę". Oni nie pokazują, że policja bije i kopue kobiety.

    Pokazuje. Tyle, że jako dobre wydarzenie, że władza robi porządek z
    lewakami, broni tradycyjnych wartości itp. bzdury.
    Pokazuje przemarsze faszystów jako przemarsze patriotów, obrońców wiary
    i moralności.
    Jakim trzeba być człowiekiem, żeby coś takiego oglądając samodzielnie
    nie zauważyć?
    Telewizja pokazuje przemarsz "patriotów", dziennikarz relacjonujący z
    emocji i ze szczęścia mało co w gacie nie narobi, a tam transparenty w
    stylu "śmierć pedałom" itp.

    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/faszyst
    owskie-hasla-na-marszu-niepodleglosci/qyj9xms

    "(...)Takie jak choćby to w wykonaniu Mariusza Błaszczaka, który pytany
    o ,,Białą Europę" poradził by nie ulegać takim skojarzeniom jednoznacznym
    , po czym przyznał jednocześnie, że nie widział tych [rasistowskich-
    przyp. Red.] transparentów. W tę samą stronę najwyraźniej patrzył też
    prezydencki minister Andrzej Dera. Ten były poseł PiS też nie dostrzegł
    bowiem haseł faszystowskich."

    Tacy ludzie oglądają tvpis i popierają pis, bo się z tym przekazem (i z
    tymi transparentami "patriotów"...) zgadzają, a nie dlatego, że nie
    wiedzą co się dzieje.

    > Oni nie mówią, że należy wyrżnąć homoseksualistów. To jest wszystko w
    > białych rękawiczkach.

    Aaaa... to spoko... skoro w białych rękawiczkach, to nie ma sprawy i
    wszyscy są niewinni.
    Zmanipulowani niewinni ludzie, bo zmanipulowani.

    Nie kupuję takiego tłumaczenia.
    Może nawet zasługują na współczucie?

    > Dlaczego mają wybierać co innego, skoro to jest dobra telewizja?
    > Pokazują filmy edukacyjne, tureckie seriale... przecież nie zachęcają do
    > jakiejkolwiek przemocy i nienawiści.

    Jak nie, jak tak?
    https://wiadomosci.wp.pl/ile-razy-w-wiadomosciach-tv
    p-padlo-fur-deutschland-sa-dane-6697694464563808a

    https://oko.press/tvp-szczuje-dzialaczki-dostaja-gro
    zby/

    > To tak nie działa. Jakbym został wychowany w jakiejś typowej
    > hipokrytycznej katorodzinie to pewnie miałbym takie poglądy i takie
    > ideologie chłonął.

    I jakbyś skopał pedała w autobusie, to byłbyś usprawiedliwiony "bo tak
    zostałeś wychowany"?
    Nie kupuję tego.
    Właśnie tak to działa, że pomimo wychowania w patologii masz obowiązek
    wiedzieć co jest dobre, a co złe. Od tego jest (powinno być)
    (praworządne) państwo, żeby takich patusów prostować, żeby normalni
    obywatel czuli się we własnym państwie bezpiecznie, pomimo istnienia
    "źle wychowanych", czy nie ze swojej winy zmanipulowanych "bo takie mają
    poglądy" patusów.

    Jak ktoś ma poglądy "jebać pedałów", czy urządza hitlerowi w lesie
    urodziny, to w normalnym państwie powinien być izolowany od społeczeństwa.

    > Ale to jest ta patologia co napada na innych w
    > autobusach. To jest jednak może nie margines, ale jednak mała MZ
    > frakcja. A to co daje przewagę pis w wyborach to są takie rydzykowe
    > mohery, i prości ludzie, którzy bywają dość bezrefleksyjni.

    I którym się ta patologia podoba i wręcz tę patologię wspiera.
    Bo gdyby się nie podobała, to nie głosowaliby na pis.

    > No ale prawo wyborcze to nie przestępstwo :) Aprobowanie działań
    > przestępców, to też nie przestępstwo.

    Oczywiście. Ale to leży bardzo daleko od stwierdzenia, że ludzie
    popierający pis (konfederastów, onr-y...) to w gruncie rzeczy dobrzy ludzie.

    > Aprobowanie działań przestępców,
    > bez wiedzy, że są przestępcami to tym bardziej nie przestępstwo.

    A to już głupota. Nie można usprawiedliwiać złych rzeczy głupotą.
    Nie mieć wiedzy, że "jebać pedałów" (ciapatych... itd.) jest złe, też
    nie jest usprawiedliwieniem. Oni doskonale wiedzą, że to jest złe.

    Przekonaj mnie, że osobnik, któremu podoba się "jebanie pedałów"
    (ciapatych...), podoba mu się urządzanie urodzin hitlera, podoba mu się
    pałowanie "lewackich" pokojowo protestujących kobiet... w XXI wieku, z
    powszechnym dostępem do edukacji, nie ma wiedzy, że to jest złe.

    > Głosują bo nie widzą nic złego w pisie, a nie widzą, bo łykają ich
    > propagandę.

    Powtórzę.
    Jeżeli ktoś nie widzi nic złego w czymś, co jest złe, to nie znaczy, że
    jest usprawiedliwiony, bo nie widzi.

    Oni tę propagandę łykają, bo się z nią zgadzają.

    Jeżeli ktoś uważa, że skopanie człowieka na ulicy z powodu jego
    orientacji seksualnej jest złe, to nie wyobrażam sobie takiego argumentu
    propagandowego, którzy by go przekonał, że to jest dobre.

    Jeżeli ktoś uważa, że molestowanie dziecka konsekrowanymi rękami jest
    dobre, bo to dotyk samego boga, to nie potrzebuje nawet propagandy, żeby
    usprawiedliwiać takie rzeczy. On rzeczywiście tak uważa. Ale nijak go to
    nie usprawiedliwia.

    Pozdrawiam
    Piotr