  • Data: 2022-08-21 20:10:51
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2022 o 14:59, Shrek pisze:

    > To czemu kaczelnik tak się wkurwiał o julki, skoro koło chuja mu to
    > lata?

    Nawet nie wiem, że w ogóle się denerwował. A dopiero skąd bym miał
    wiedzieć, czemu.

    > No to właśnie tak jak z rządami. Jak ci się władza nie podoba, to
    > trzeba było protestować. A nie pałować "oszołomów". A tak jesteś w
    > tych "kótrzy nie są przeciwni". A w zasadzie to nawet władzę
    > popierają, bo potępiają protestujących.

    To Twój pogląd. Ja uważam, że wystarczy zagłosować na innych szadzących.
    Bieganie i wrzeszczenie po prostu uważam za mało poważne. Nikt takich
    ludzi nie traktuje poważnie.

    > Manifestanci plus conajmniej ja. A bo co?

    Czyli cirkla kilkaset osób. Pozostali byli przeciwni, albo co najmniej
    nie byli za.

    > Nie chodziłem bo mi z tym towarzystwem nie po drodze.

    Zacznę Cię lubić.

    > Co nie wyklucza że czasem nawet oni mogą mieć rację.

    Pewnie. Tylko, czy to powód, żeby uprzykrzać innym życie?

    > A tak z ciekawości - ty popierasz spawacza?

    Chyba trochę zbyt późno. Już chłop odszedł.

    > Odwróćmy sytuację - skoro ci manifestancji łamią prawo, to ich
    > należy osądzić:P A... wróć - nie było woli politycznej... no cóż -
    > nosił wilk razy kilka.

    Niektórych chyba sądzono. Podawano jakiś zatrzymanych.

    > Mam pomysła na drugie prawo godwinna - kto pierwszy powoła się na
    > oszołomstwo ten przegrywa;)

    Możesz rozwinąć?

    > Jak nie - a ten kulson co tłumaczył że on jest tu prywatnie i
    > pilnuje skrzynki kaczelnika bo ma takie hobby/:P

    A wykluczysz? Mnie się zdarza kilku rzeczy pilnować dla hobby.

    > No właśnie kurwa nie mam. To kiedy pieski przyjdą warować?

    Nie wiem. Zadzwoń do schroniska.

    > Oczywiście. Przecież pan prezes ma pieski do obrony. Pan generał nie
    > miał.

    Miał. Tylko mniej ich trzeba było, bo mniej przychodziło.

    > O patrz -dobry przykład do dyskusji o biegłych:P Pan antoni ustalił
    > specjalistami że był zamacgh. Kim ty jesteś żeby się wypowiadać? :P

    Widziałeś jakikolwiek urzędowy dokument?

    --
    Robert Tomasik