  • Data: 2022-08-21 13:42:48
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On akurat w ogóle o żadnym Michniku nie pisał.

    Pisał.

    > Niue mam zielonego
    > pojęcia, o co jemu akurat chodziło. Chłop wrzuca czasem oderwane od
    > rzeczywistości wcinki.

    Czasem tak, tym razem jakieś tam powiązanie było. To czego ci zabrakło
    do rozwiązania zagadki to wiedzy jak się ojciec michnika nazywał.
    Pomogłem ci a ty się czepiasz. Ładnie to tak?

    > Ja się nie rzucam. Po prostu pytam. Nie wiem, czemu postanowiłeś zostać
    > jego adwokatem.

    Nie zostałem. Co więcej się z nim nie zgadzam co do poglądów. Po prostu
    napisałem ci co on miał na myśli pisząc o szechterze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!