  • Data: 2022-08-21 14:59:52
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki to sygnał? Większości zwisa to, kto rządzi.

    To czemu kaczelnik tak się wkurwiał o julki, skoro koło chuja mu to lata?

    > No i ogłoszono sukces - zacytuję w oryginale: "Większość mieszkańców
    > miasta jest za budową spalarni, albo nie jest przeciwna". W sumie racja,
    > bo mało kto przyszedł, więc nie ma dowodu na to, że są przeciwni.

    No to właśnie tak jak z rządami. Jak ci się władza nie podoba, to trzeba
    było protestować. A nie pałować "oszołomów". A tak jesteś w tych "kótrzy
    nie są przeciwni". A w zasadzie to nawet władzę popierają, bo potępiają
    protestujących.

    > A kto to stwierdził, że się należało.

    Manifestanci plus conajmniej ja. A bo co?

    > Kilku gości, pod których domy
    > teraz inni biegają? Ty chodziłeś? Z tego, co pamiętam potępiasz Generała.

    Nie chodziłem bo mi z tym towarzystwem nie po drodze. Co nie wyklucza że
    czasem nawet oni mogą mieć rację. A tak z ciekawości - ty popierasz
    spawacza?

    > To należało go osądzić, a nie urządzać hucpy.

    Odwróćmy sytuację - skoro ci manifestancji łamią prawo, to ich należy
    osądzić:P A... wróć - nie było woli politycznej... no cóż - nosił wilk
    razy kilka.

    > Do jakiej władzy? Każdego trzeba pilnować. Tylko, na "Józka", czy
    > "Franka" nie lecą hordy oszołomów.

    Mam pomysła na drugie prawo godwinna - kto pierwszy powoła się na
    oszołomstwo ten przegrywa;)

    > Ale nikt niczego nie udawania

    Jak nie - a ten kulson co tłumaczył że on jest tu prywatnie i pilnuje
    skrzynki kaczelnika bo ma takie hobby/:P

    > Nikt nie powiedział, że żołnierz musi
    > lubić rozkaz. Tyle, że teraz mało żołnierzy, a idioci nie zdają sobie z
    > tego sprawy i tyle.

    To jak, pałowałbyś?

    > Problemem nie jest żaden suweren. W takim tłumie wystarczy jeden idiota,
    > by doszło do nieszczęścia (Gdańsk i nożownika pamiętasz?).

    No pamiętam - tamten się nawet zapowiadał, ale to tylko świr był, kto by
    się świrami przejmował - prawda?

    > Wbicie na
    > chatę komuś jest niewielkim problemem.

    No nie wiem - za same pieluchy na płocie pięciu wyższych rangą poleciało:P

    > Jaką masz pewność, że kolejnym nie będzie Twój.

    No właśnie kurwa nie mam. To kiedy pieski przyjdą warować?

    > Sądzisz, że gdyby Prezes
    > ogarnął, ze kolejny może być jego dom, to by biegał pod dom Generała?

    Oczywiście. Przecież pan prezes ma pieski do obrony. Pan generał nie miał.

    > Tego typu działania nie mają żadnego wymiernego skutku.

    Mają, mają.

    > To jak komisja
    > smoleńska, która ma jakoś pokazać, że coś robimy - podczas gdy wszyscy
    > wiedzą, że ona nie ma żadnej szansy doprowadzić do czegokolwiek.

    O patrz -dobry przykład do dyskusji o biegłych:P Pan antoni ustalił
    specjalistami że był zamacgh. Kim ty jesteś żeby się wypowiadać? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!