  • Data: 2022-08-21 16:51:38
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale skąd wiadomo, kiedy "to źle", a kiedy "dobrze"?

    Z wykopalisk ja pierdolę...

    Skąd normalni ludzie wiedzą, że głosowanie na pis, czy konfederastów
    jest złe, a nie dobre?
    Skąd ludzie walczący np. z niewolnictwem wiedzieli, że to złe, pomimo
    tego, że niewolnictwo było legalne?
    Skąd wiadomo, że rasizm jest zły, a nie dobry?
    Skąd wiadomo, że szczucie na osoby homoseksualne jest złe, a nie dobre?
    Skąd wiadomo, że dzieci z in vitro nie są złe, a profesor piszący
    podręcznik do szkoły zatwierdzony przez ministra napisał głupoty?
    Skąd wiadomo, że pałowanie pokojowo protestujących kobiet jest złe?
    Skąd wiadomo, że ochranianie przez policję przemarszów faszystów
    nawołujących do nienawiści i przemocy jest złe?

    Zadajesz pytania na poziomie pięciolatka.

    > Tak naprawdę, każda partia rządząca robi coś dobrze i coś źle.

    I dlatego służby mundurowe przymykają oko na te złe, bo jednak część
    jest dobrze? Serio?

    > PiS też
    > ma kilka niezłych pomysłów.

    I sto tysięcy złych.

    > Rządzenie przez jedną osobę miewa te zalety,
    > że to pomysły są mniej więcej spójne. Jeden nakradnie mniej, niż wielu,
    > którzy ciągnął każdy "w swoją stronę".

    Ręce opadają.
    I pewnie ze względu na te zalety upadły monarchie, upadają dyktatury
    i... ludzie wybrali demokrację. Ależ się pomylili...

    > Żeby tylko był jakiś mechanizm
    > ogarniający te pomysły, by nie łamały prawa. to dałoby by się żyć.

    No nie wiem... niech pomyślę... po chuj ludzie płacą pensje milicjom,
    czy inne policjom?
    Żeby czynnie brały udział w łamaniu prawa pałując pokojowo protestujące
    kobiety? Żeby ochraniały przemarsze faszystów nawołujących do nienawiści
    i przemocy? Żeby przymykały oczy na łamanie prawa przez kolegów z pracy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr