  • Data: 2022-08-21 12:55:23
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale skąd wiadomo, kiedy "to źle", a kiedy "dobrze"?

    Nie wiadomo. Każdy ocenia sobie sam. Jak wystarczająco dużo oceni że
    jest źle i się zmasują, to idzie to w telewizji (jak jeszcze jest).
    Wtedy być może inni również uznają że jest źle i się przyłączą, jak
    zbierze się ponad 100 tys. w dzień powszedni i tak dzień w dzień, to
    jest to sygnał, że coś jest bardzo nie tak.
    > Pamiętasz, jak
    > twórcy obecnego ładu wyprowadzali ludzi na ulice i latali pod dom gen.
    > Jaruzelskiego? Ostrzegałem, że generują nowy nieznany nam zwyczaj.

    Ale oni sobie wybrali tak losowo spawacza żeby mu podokuczać? No bo tak
    obiektywnie to mu się należało, więc jeśli robili to zgodnie z prawem...
    to ich prawo. On "zgodnie z prawem" wprowadził stan wojenny i ma
    kilka/naście/dziesiąt/set/tysięcy osób na sumieniu, oni mu zgodnie z
    prawem urządzają manifestację. Jakbym miał ocenić po której stronie
    jestem, to mimo całej niechęcie do pisiorów... A że się narodziła nowa
    tradycja, to teraz musicie warować u prezesa. Cóż takie pieskie życie,
    że trzeba merdać ogonkiem do władzy. Każdy z nas jakieś wybory w życiu
    popełnił i teraz ponosi ich konsekwencje. Jaruzel że mu hałasowali przed
    oknem, kaczelnik że musi przed suwerenem się za kulsonami chować, a
    policjanci że muszą z siebie robić kulsonów i się przy tym głupkowatu
    uśmiechać pilnując żeby ktoś przed schodami nie złożył nieprawomyślnego
    wieńca i udawać że to lubią...

    > A bronić domu każdego trzeba - niezależnie od jego poglądów
    > politycznych.

    No ale oni mu chyba się na chatę nie wbijali? Do kaczelnika też nie.
    Choć tak obiektywnie u kaczelnika było chyba bliżej wjazdu niż u
    spawacza. W sumie niezłe podsumowanie, że kaczelnik ma więcej powodów
    obawiać się suwerena niż marionetka (a może i matrioszka) spawacz...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!