  • From: "Tomek." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: deweloper - kroki prawne przed terminem odbioru?
    Date: Tue, 8 Jan 2008 09:36:54 +0100

    news:flug1e$42r$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym bezkarnie bym polemizował silnie. Wziął pieniądze za kreślony
    > standard, a teraz, gdy pokrzywdzony się zorientował, ze jest oszukiwany i
    > domaga się zaprzestania oszustwa, to jeszcze zrywa umowę pewnie nie
    > wypłacając wpłaconych pieniędzy. to bardzo silnie śmierdzi kontaktem z
    > prokuratorem, zwłaszcza, że pewnie nie o 2 złote chodzi.

    bezkarnie, miałem na myśli że wypłaci to co wpłaciłeś,
    może nawet jakieś odsetki niewielki wypłaci,
    ale co z tego, skoro w tym czasie ceny mieszkań wzrosły o ileś tam procent
    i za te same pieniądze nie kupi się takiego samego mieszkania.
    A jak ktoś brał kredyt to jeszcze koszta kredytu dochodzą.

    pzdr
    tomek