    From: "ala" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: delegacje - prosze o pomoc - czy nalezy mi sie dieta?
    Date: 9 Oct 2006 06:09:24 -0700

    Bea napisał(a):

    > Dieta z tytułu podróży służbowej odbywanej na terenie kraju ulega obniżeniu
    > jedynie w sytuacjach, gdy delegacja nie trwa wystarczająco długo.
    > Jeżeli podróż trwa dłużej niż dobę (w twoim przypadku tak było), za każdą
    > dobę przysługuje dieta w pełnej wysokości, z tym że za niepełną, ale
    > rozpoczętą dobę:
    >
    > &#8226; do 8 godzin &#8211; przysługuje połowa diety,
    > &#8226; ponad 8 godzin &#8211; przysługuje dieta w pełnej wysokości.
    > Więc tobie przysługiwałoby 1,5 diety czyli 33 zł.

    Zapomnialam o jednym drobiazgu - w drugim dniu, tj. w piatek, bylo
    zarowno sniadanie jak i obiad, jednakze pobyt w miejscu delegacji nie
    trwal na tyle dlugo, by mozna bylo mi dac kolacje (w porze kolacji
    bylam juz w pociagu). Czyli zapewnoino mi dwa posilki, w obu porach
    dnia, w ktorych bylam w miejscu delegacji.
    Czyli niejako calodzienne? i dieta nie przysluguje? Czy jednak skoro
    nie bylo trzech pelnych posilkow - to - tak jak piszesz - nalezy mi sie
    pelne 22 zlote za piatek?

    Dziekuje Ci bardzo za wyjasnienia, licze ze odpowiaesz na te jeszcze
    jedna watpliwosc:))

    Pozdrawiam
    Ala