  • Data: 2008-02-18 20:08:42
    Temat: Re: dane policjanta?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> wrote
    > No tak. A przy okazji - czy wiesz może, dlaczego "krawężniki"
    > z Oddziału Prewencji nie noszą blach na wierzchu?

    Nie tylko OP "zapomina" ich nosić. A jak nosić blachę zimą? na kurtce?
    Myślę, że należałoby jednak to jakoś ujednolicić i wymagać.
    Ale moim zdaniem najważnieszą zmianą byłaby naszywka na kurtce, bluzie itp z
    nazwiskiem. W wielu stanach USA tak mają, a w USArmy to standard. Wtedy
    policjant nie musiałby się nawet przedstawiać, a tylko na życzenie
    delikwenta. No i czułby się bardziej osobą publiczną, więc mniej byłby
    narażony na "plamienie munduru i honoru"