  • Data: 2008-02-18 23:53:10
    Temat: Re: dane policjanta?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> napisał w wiadomości
    news:fpb3ko$qrv$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Masz całkowitą rację. W UK po ulicach chodzą anioły w policyjnych
    > mundurach. Skrzydełka schowane pod kurtką. Jak zobaczą Polaka to głaskają
    > po główce, przeprowadzą przez ulicę, poczęstują paierosem. Zapominalskich
    > legitymacji
    > poznać po tym, że mają mają opuszczone uszy i oczy.

    Miales kiedys doczynienia z angielska polica? Watpie.
    Wiec pomysl, ze sa kraje gdzie policia ma bardzo duze poszanowanie wsrod
    obywateli, nawet jesli na filmach made in holywud jest inaczej!!!
    Zobaczyl bys policianta angielskiego w akcji z gowniarzem to bys nie
    uwierzyl.
    O legitymacie masz prawo zapytac kraweznika jak tylko chce cie
    wylegitymowac - musi pokazac! Musi dac ci powod zatrzymania. Jesli nie
    jestes agresywny nie moze podczas kontroli cie dotknac!!!!
    Wyobrazasz sobie taka policie... tak wiem w Polsce to nierealne, ale polska
    ma blizej do czeczeni niz do cywilizacji niestety...

    > Niestety. Przy każdym skrzyżowaniu stoi posterunek policyjny.
    > Po Twoich spostrzeżeniach widać, że straciłeś już kontakt z
    > rzeczywistością.Jeszcze nie widziałeś państwa policyjnego.

    Czytam, o dokonaniach wspanialej polskiej policji - gdzie nie spojrzec same
    ramba i szeryfy, szkoda, ze w glowach mja niewiele wiecej od blondynek tych
    z kawalow.