  • Data: 2016-02-03 11:09:40
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki takim "inteligentnym" zarządzaniu państwem ludzie stali po kawę i
    > mięso w kolejkach od czwartej rano. To znaczy wstawali o czwartej, bo
    > wcześniej kimali półleżąc pod ścianą sklepu.

    > Zahibernowany byłeś przez ostatnie 100 lat?

    > Zapamiętaj: pieprzysz od rzeczy.
    >
    > No chyba, że celowo sobie jaja robisz - to przepraszam.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Uprawiasz hejt.

    > Dla kogo straciła?

    Dla rynku a nie tylko dla jednej osoby.

    > A szklanka ze starości się rozpadnie :)

    Nie rozpadnie się i dlatego ją dałem za przykład.

    > Dla jednego szklanka (np.jej kształt) będzie brzydka i nie zapłaci za
    > nią ani centa, a ktoś inny uzna, że jest tak piękana, że jest gotów za
    > posiadanie jej zapłacić 1000 zł.

    Ale ten jeden klient to nie rynek i tu jest świadoma akceptacja ceny
    a nie robienie z klienta jelenia.

> [...]
    > plastikową tandetę i cholera wie co jeszcze - czyli wszystko się
    > sprzedawało, bo za komuny tylko ocet był w sklepach (i to nie zawsze).
    >
    > Ich cały "magazyn" mieścił się na tym łóżku, a nocami zapieprzali
    > zdezelowanymi maluchami, czy czym tam kto miał, po kilkaset kilometrów
    > po towar. Przynajmniej tym, którym się chciało.
    >
    > Dzisiaj wielu z nich ma przyzwoite sklepy, hurtownie itp. Osobiście znam
    > kilku takich co tak zaczynali.
    > Jeśli myślisz, że ci ludzie ze "szczęk" (kto pamięta ten wie o co
    > chodzi) i z łóżek polowych to dawna nomenklatura, to znaczy, że jesteś

    To właśnie pokazuje jak sowieci nas gnębili.

    To pokazuje jaka pasja była w tamtym czasie w ludziach
    i nomenklatura musiała zrobić z tym "porządek" i zrobiła
    to centralnie a nie rynkowo.

> [...]
    > wcześniej kimali półleżąc pod ścianą sklepu.

    > Zahibernowany byłeś przez ostatnie 100 lat?

    Nie byłem zahibernowany.

    Miałem biznes w PRLu a i otworzyłem biznes w latach '90
    więc mam porównanie.
    Przed biznesem, który prowadzę do tej pory byłem urzędnikiem
    samorządowym stąd poznałem wielu ludzi i system władzy.

    Cały czas piszesz o zarządzaniu komunistycznym a ja o kapitalistycznym.

> [...]
    > wcześniej kimali półleżąc pod ścianą sklepu.

    > Zahibernowany byłeś przez ostatnie 100 lat?

    Zarządzaniu inteligentnym a nie komunistycznym i nie pieprzę od rzeczy.

    Przykład złego zarządzania państwem pokazał Bush.
    Za jego rządów rozpasał się system szukania jeleni,
    który wywołał aktualny kryzys światowy.

    Już nie widzę sensu zabierania głosu w tym wątku
    ale na zakończenie BARDZO ale to BARDZO polecam
    obejrzenie pozycji nadanej w ostatnią niedzielę
    pod tytułem:

    TVP KULTURA: "Style życia - Design Braun Phonosuper".

    Ku mojemu zaskoczeniu, tam jest dosłownie wszystko
    co ja chcę propagować.

    Ten materiał obowiązkowo powinni obejrzeć wszyscy,
    którzy chcą władzy.

    Tam jest przykład prawidłowego programowania państwa.

    Pozdrawiam wszystkich.

    Andrzej.