  • Data: 2016-02-09 18:02:30
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    om>, n...@t...net.pl

    > Rozważałeś wyjazd na Kubę?

    Dlaczego na Kubę?
    Białoruś jest za miedzą i może chcesz się czegoś dowiedzieć o
    zarządzaniu państwem?
    Kiedyś proponowano mi wyjazd na Białoruś i t.d. ale okazuje się, że było
    to zbyt łatwe do weryfikacji i wszyscy propagandziści się już z tego
    wycofali.
    A ja jestem tu na miejscu i chętnie podpowiem:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)