  • Data: 2016-02-03 23:09:58
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-03 o 11:09, n...@t...net.pl pisze:

    > Uprawiasz hejt.

    Nie, to przeciwstawianie się głupocie.

    Na innej grupie ktoś mi napisał, że powinno się ignorować.
    Ja tak nie uważam. Nie wolno ignorować głupoty.
    Normalni ludzie chcieli być grzeczni, kulturalnie rozmawiać i myśleli,
    że "samo przejdzie". Nie przeszło i skutki widzimy dzisiaj w sejmie.

    > Dla rynku a nie tylko dla jednej osoby.

    I ten rynek ci to powiedział? Ale cię okłamał...

    > Nie rozpadnie się i dlatego ją dałem za przykład.

    Ironii też nie rozumiesz?
    Omg... z kim ja dyskutuję...?

    > Ale ten jeden klient to nie rynek
    (...)
    > Zarządzaniu inteligentnym a nie komunistycznym

    Komunistom też się wydawało, że zarządzają inteligentnie. I że klient to
    nie rynek.

    > i nie pieprzę od rzeczy.

    Komuniści też tak uważali.

    Jak chcesz dyskutować, to zacznij od nauki cytowania.

    Pozdrawiam
    Piotr