  • Data: 2016-02-03 06:00:33
    Temat: Re: czy to oszustwo?
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2016 o 01:51, Borys Pogoreło pisze:

    > O ile było co kupić.

    No, głodu nie było. Co prawda wybór towarów był znacznie mniejszy ale z
    drugiej strony, na ki chuj mi 100 rodzajów szynki (babuni, dziadunia,
    wiejskiej, miejskiej i chgw jakiej jeszcze), skoro były dwa-trzy ale za
    to przebijające jakością wszystkie obecne?

    > Akurat wymianę handlową to mamy całkiem nieźle zróżnicowaną.

    > Chyba za dużo się nasłuchałeś o "Polsce w ruinie".

    Możliwe, ale opieram się też na tym, co widzę wokół.
    Zresztą sam powiedz, co się stało z naszą armią, naszym rybołówstwem
    dalekomorskim, przemysłem ciężkim, wydobywczym, co ze stoczniami, i tak
    dalej?
    Myślę, że to czego się nasłuchałem to tylko kropla w morzu tego, co się
    dzieje w rzeczywistości.

    --
    Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: