  • Data: 2008-11-06 22:09:05
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:
    > Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał

    > Foch? Popsułem ci samozadowolenie?
    > Jaka szkoda.

    Nie, doswiadczenie usenetowe mowi mi, ze jak pada w dyskusji slowo
    lewacki, to to juz nie jest dyskusja. Rozumiem, ze opierasz sie na
    prawej stronie sceny politycznej. Takie osoby plus slowo lewacki, to
    zazwyczaj nie wspoldyskutanci a mówcy, ktorych celem jest jedynie
    przekonanie do swojej opinii, bez zalozenia wlasnego marginesu bledu

    Takze naprawde eot, nie odpisze juz na kolejny list ;)

    btw, wstrzymaj sie poki co krytyką lewackiej pomocy Polski; bo nie ta
    poki co dominuje. Glowne pieniadze na pomoc z polski ida prze kosciol,
    misje i organizacje katolickie.
    Pamietam jak podalem linka na pregierzu do wynikow konkyrsu
    wolontarckiego msz. Ktos zauwazyl (nawet sam nie zwrocilem uwagi), ze na
    liscie organizacji ktore wygraly z 80% to organizacje koscielne i
    katolickie. Wtedy prawa strona grupy jak jeden mąż bronila idei
    pomagania afryce. Mi dokladnie od tej samej prawej strony sie czesto sie
    obrywa. Tymczasem nie uwazam swoich dzialan za jakkolwiek politycznych i
    w ktora strone dyskusja by nie szla, jak schodzi na polityke, zostawiam
    watek ;)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';