  • Data: 2004-08-11 23:38:41
    Temat: Re: czy podczas rutynowej kontroli...
    Od: "mb." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tam
    >
    > Plecak - tak. Listów i paczek - nie. jeśli już bardzo chcą, to zatrzymują
    > i nieodpieczętowane przekazują prokuratorowi - chyba, że im zezwolisz.
    >
    > Tak piszę, bo nie wiem co rozumiesz pod słowem "to".

    dzieki :)
    chodzilo mi o listy i paczki w srodku plecaka, bo do srodka plecaka to
    domyslam sie, ze moga zajrzec bez problemu
    rozumiem, ze jesli zatrzymali mnie bez zadnej przyczyny (jak mowilem
    wczesniej - powiedzili ze im sie wydalem podejrzany, bo skrecilem na ich
    widok (srodek dnia, wroclawski rynek (!))) to w przypadku rozerwania przez
    nich listow mam prawo zadac jakiegos odszkodowania? (i przy okazji, co jesli
    te listy zostana przekazane prokuratorowi i on je rozerwie?)
    pozdrowka