  • Data: 2005-05-21 15:10:06
    Temat: Re: czy mozna zaskarzyc panstwo polskie ?
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Gliniecki napisał(a):
    > Można. Na ogół jednak takim żalom nie nadaje się dalszego biegu. Tak
    > więc lepiej daruj sobie pisanie... Bo ogólnych wywodów na temat
    > niesprawiedliwości tego świata, spisków i bezprawia nikt brać poważnie
    > nie będzie.

    tu nie chodzi o ogolne zale (bo za duzo tego) ale konkretne przypadki
    ktorych i tak co nie miara, nagminnego lamania prawa obywateli, jawnej
    nierownosci wobec prawa, bezkarnosci jednych a karania innych...
    pytanie swoje postawilem bo jestem swiadomy, ze od wewnetrznej strony
    nic nie da sie zrobic i nie jest to kwestia czy zaglosuje w najblizszych
    wyborach na tych dobrych czy na tych zlych czy w ogole nie zaglosuje, bo
    i tak nic sie nie zmieni. nasz kraj nie znajduje sie nad przepascia -
    nasz kraj to jest totalna przepasc i takie stawianie sprawy (jak
    sugerujesz) tym brardziej nie poprawi niczego.

    czy nie moznaby zebrac kilkunastu, -dziesieciu konkretnych najbardziej
    jaskrawych przypadkow i na ich podstawie zaskarzyc ?
    wiem... mozna odwrocic glowe w druga strone i isc dalej.

    smieszy mnie udzial polski (jako panstwa) w walce o demokracje i prawa
    obywateli w innych krajach (ukraina, bialorus, kuba) w sytuacji kiedy na
    wlasnym podworku sama lamie podstawowe prawa, lamie nawet konstytucje
    ktora sama stworzyla.

    -------
    "kiedy w magazynach broni
    pojawily sie kalafiory i brukselka,
    wszyscy mysleli ze wojna sie skonczyla...
    niestety chodzilo tylko o zmiane amunicji"