  • Data: 2005-05-21 15:50:45
    Temat: Re: czy mozna zaskarzyc panstwo polskie ?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news wyskrobał(a):
    [...]
    > czy nie moznaby zebrac kilkunastu, -dziesieciu konkretnych najbardziej
    > jaskrawych przypadkow i na ich podstawie zaskarzyc ?
    > wiem... mozna odwrocic glowe w druga strone i isc dalej.
    >
    > smieszy mnie udzial polski (jako panstwa) w walce o demokracje i prawa
    > obywateli w innych krajach (ukraina, bialorus, kuba) w sytuacji kiedy na
    > wlasnym podworku sama lamie podstawowe prawa, lamie nawet konstytucje
    > ktora sama stworzyla.

    Jeżeli chcesz coś skarżyć, to zacznij od normalnych środków: donos do
    prokuratury, odwołanie od wyroku sądowego, zaskrażenie decyzji
    administracyjnej itd. Oczywiście swoje żądania musisz oprzeć na
    obowiązującym PRAWIE, a nie na czysto wewnętrzym przekonaniu braku
    sprawiedliwości. Argumenty w stylu "rządzący kradną" nie są żadnymi
    argumentami w świetle prawa, nie tylko zresztą polskiego. Nie wiem czy
    dysponujesz jakimiś konkretami tak wyraźnego łamania prawa, o którym
    piszesz.

    --
    Bartek Gliniecki