    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można tak zrobić gliny w konia?
    Date: Sun, 14 Nov 2010 23:47:32 +0100

    news:ibpo04$epf$1@node1.news.atman.pl...

    > Jak gość jest cwaniak to uprzejmy policjant jest bez szans.
    > Zaprosi policjanta do domu, posadzi na fotelu, żadnego uciekania
    > czy barykadowania się, poda dokumenty, wyjdzie do toalety a wróci
    > już z kuchni z napoczętą flaszką i nawet "łyka" zaproponuje.
    > :-)

    To jest dupa, a nie policjant.

    > Jako plicjant powinieneś wiedzieć że muszą wpisać nazwisko
    > badanego, a szkolicie ich by to robili na podstawie dokumentów.
    > Bez podkładki nie są tacy prędcy do robienia czegokolwiek.

    Nazwisko się wpisuje wg oświadczenia. Jak się potem okaę, ze badany się
    inaczej nazywa, to się sprostuje, przy okazji dajac mu mandat za
    wprowadzenie w błąd.

    > Wyważyć drzwi bez nakazu ? :-)

    A od kiedy nakaz daje prawo do wyważania drzwi? Decyzję od kilku lat
    podejmuje policjant dowodzący akcją. Wczesniej jego przełożony, ale póxniej
    wychodziły chocki, że nie zawsze do końca znał sytuację.

    > A to już tylko twoja teoria, nie wiadomo ile wypił przed spotkaniem
    > z policją, nie wiadomo ile wypił po (mógł tylko udawać że pije a mógł
    > faktycznie jeszcze łyknąć) więc nawet badając co kwadrans ustalisz
    > tylko kiedy wytrzeźwiał. :-)

    Nie moja, tylko Zakładu medycyny Sądowej. Zajrzyj do podręcznika z sądówki
    :-) Jest taki wykresik. Przypasowuje się do niego wyniki badań i oblicza.