  • Data: 2006-11-07 20:47:18
    Temat: Re: czy mozna sprawdzic czy wszczeto postepowanie?
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magik_Gliwice" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1162913180.271373.191510@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com...
    > i mam w zwiazku z tym pytanie: czy moge jakos
    >sprawdzic te slowa ?
    >czy moge udac sie na komisariat lub do prokurartury i uzyskac >odpowiedx
    >czy zostało wszczete postepowanie ?
    >
    >jesli tak to jakies specjalne pisnmo musze napisac ?
    >
    >ja tez miałem urazy po szamotaninie ale puściłem sprawe >gówniarzowi
    >- moze nie trzeba było.

    To zalezy od determinacji nastolatka. Zarowno naruszenie nietykalnosci jak i
    uszkodzenie ciala na okres ponizej 7 dni to przestepstwa scigane z
    oskarzenia prywatnego. Jesli wystapi z takim oskarzeniem to bedziesz mial
    sprawe.

    Nie wyszukuj jakis dziwnych srodkow "dypytywania" sie o swoj los. Jesli
    zostanie wniesiony prywatny akt oskarzenia, lub jesli policja bedzie
    prowadzila postepowanie w innym kierunku - dowiesz sie o tym napewno i to w
    pierwszej kolejnosci.

    Natomiast co do SMSow to jesli maja charakter grozb to ja bym nie czekal na
    zagrywke nastolatka tylko sam zlozyl zawiadomienie o popelnieniu
    przestepstwa. Grozby sa scigane z oskarzenia publicznego - wiec Twoja rola
    bedzie polegala przynajmniej na poczatku na zlozeniu zawiadomienia i
    pokazaniu tresci SMSa.
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl