  • Data: 2006-11-07 15:26:20
    Temat: czy mozna sprawdzic czy wszczeto postepowanie?
    Od: "Magik_Gliwice" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    mam taka sprawe mianowicie jest sobie osobnik który notorycznie pisze
    pod moim adresem obraźliwe esemesy oraz groźby w nich. puszczałem to
    płazem az pewnego pieknego popołudnia spotkalismy sie pod pewna
    klatka. i przyznam sie pusciły mi troche nerwy - został przezemnie
    poszarpany (rozerwana koszulka i tyle) oraz przez przypadek jego
    towarzyszka została uderzona w twarz (nad czym szczerze ubolewam).
    została wezwana policja która jedynie nas spisała mimo ze ów
    jegomośc i jego towarzyszka twierdzili ze napadłem ich wielka grupa i
    ze jestem pijany (no miałem kilka piw w sobie).
    wiec zostalismy spisani ja dostałem spowrotem swój dowodzik i
    polecenie udania sie do domku a ów jegomosc okazał sie niepelnoletni
    i został wsadzony do radiowozu.
    teraz mam pytanie czy to jest standardowa procedura aby
    niepełnoletnich wariujacych w nocy odwozic do domu? teraz ta osoba mi
    znów grozi i ubliza mi oraz podała że zostało zlozone na mnie
    doniesienie o pobicie. i mam w zwiazku z tym pytanie: czy moge jakos
    sprawdzic te slowa ?
    czy moge udac sie na komisariat lub do prokurartury i uzyskac odpowiedx
    czy zostało wszczete postepowanie ?

    jesli tak to jakies specjalne pisnmo musze napisac ?

    ja tez miałem urazy po szamotaninie ale puściłem sprawe gówniarzowi
    - moze nie trzeba było.

    pozdrawiam