  • Data: 2004-03-14 10:55:57
    Temat: Re: czy jest sposob na sasiada?
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:23b7.00000c18.40540eeb@newsgate.onet.pl...
> [...]
    wewnętrznych
    [...]
    [...]
    > no tak, ale czy tu musi ktos to zeznawac? czy wystarczy ze policja sama
    > stwierdzi zakocenie spoczynek nocny czy tez spokoj?
    Kiedyś rozmawiałem z policjantami patrolującymi naszą okolicę, aby częściej
    zaglądali na ten teren bo ... itd. Stwierdzili, że jeżeli sami mieszkańcy
    nie będą informować posterunku o zauważonych problemach, to dowództwo wysyła
    patrole tam, gdzie są najbardziej potrzebne w danej chwili, uważając, że
    gdzie indziej jest na tyle spokojnie, że nie ma takiej potrzeby. A jeżeli
    będą powtarzać się zgłoszenia z jakiegoś terenu - teren ten zostaje objęty
    "grafikiem" kontroli przez patrol i będzie systematycznie sprawdzany.
    Tak więc - moim zdaniem - należy zgłosić (najlepiej na piśmie) do
    odpowiedniego komisariatu Policji, czy straży miejskiej, fakt zakłócania
    spokoju przez lokatorów z prośbą o objęcie tego miejsca nadzorem - i, jak
    mam nadzieję, patrol, który w odpowiedniej chwili przyjedzie na rutynową
    kontrolę - sam stwierdzi zgłoszony przypadek.
    Czy tak sie stanie - nie mogę zagwarantować, ale zawsze można spróbować i,
    uważam, że może to zgłosić osoba wcale nie zamieszkała w tym domu - to nie
    powinno mieć znaczenia.
    WSm

    ---