  • Data: 2007-08-22 20:55:43
    Temat: Re: czy jest ?FV ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Aug 2007, Liwiusz wrote:

    > No tak, ale to nie są powody, aby wyrobić pieczątkę. A ja szukam chociaż
    > jednego, ale racjonalnego.

    Liwiuszu, jak z tonu Twojego posta ma wynikać że za "racjonalny powód"
    byłbyś skłonny uznać jakiś przepis podatkowy, to za przeproszeniem
    głupotę palnąłeś - w owych przepisach należy szukać wszystkiego, ale
    nie logiki ;)
    Z drugiej strony uszczęśliwione miny wszelkich dostawców (kurierów
    i innych takich) pewnie są warte tych <30 zł raz na ~10 lat :)
    (mimo nieracjonalności tego uszczęśliwienia).

    pzdr, Gotfryd